Sonic Youth Gossip

Sonic Youth Gossip (http://www.sonicyouth.com/gossip/index.php)
-   Sonic Gossip (http://www.sonicyouth.com/gossip/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Sonic Twittin' (http://www.sonicyouth.com/gossip/showthread.php?t=29007)

al shabbray 01.18.2009 05:46 AM

but moshe is...the opposite of chaos!!!

pbradley 01.18.2009 05:51 AM

Quote:

Originally Posted by SYRFox
they're not the same thing really
westernquinox is an incarnation of chaos on earth

I accept chaos, I'm just not sure whether it accepts me. - Bob Dylan

SYRFox 01.18.2009 05:58 AM

Quote:

Originally Posted by al shabbray
but moshe is...the opposite of chaos!!!

 


WELL... SOMETIMES THEY MELT, TOO (remember that sub pop single)

al shabbray 01.18.2009 06:06 AM

hahahaha
do not destroy my utopian imaginations

SYRFox 01.18.2009 06:55 AM

 


 


UTOPIA = BLOWN UP SUCCESFULLY

ZEROpumpkins 01.18.2009 07:00 AM

SYRFox is the silliest boardie.

al shabbray 01.18.2009 07:01 AM

is that moshe on the first pic?
its okay then, hahahaha

SYRFox 01.18.2009 07:06 AM

Quote:

Originally Posted by al shabbray
is that moshe on the first pic?
its okay then, hahahaha

Nope, it's his girlfriend
This is Moshe

 

Learn more about him there
Quote:

a chubby and playful fellow.
he's a player as you can see

Quote:

Originally Posted by ZEROpumpkins
SYRFox is the silliest boardie.

thanks a lot

al shabbray 01.18.2009 07:08 AM


 


and who is this then????

btw the last name of moshe is great, hahaah

SYRFox 01.18.2009 07:09 AM

Quote:

Originally Posted by al shabbray
 


and who is this then????

btw the last name of moshe is great, hahaah

stop posting pics of my grandma you silly stalker !! :mad:

pbradley 01.18.2009 07:09 AM

A white cat with a lot of sharpie all over it?

See avatar for Red Skull.

 

al shabbray 01.18.2009 07:10 AM

thats "make-up"!

SYRFox 01.18.2009 07:12 AM

Quote:

Originally Posted by al shabbray
thats "make-up"!

thats mass hallucinations

mil_pl 01.18.2009 07:45 AM

Moshe is part of Start of judaism

 

ZEROpumpkins 01.18.2009 07:47 AM

mosheis going to come online tomorrow and be like:
"wtf?"

al shabbray 01.18.2009 08:15 AM

moshe is the web in its whole

ZEROpumpkins 01.18.2009 08:34 AM

We can arrange to crack some skulls.

Moshe 01.18.2009 11:03 AM

Quote:

Originally Posted by ZEROpumpkins
mosheis going to come online tomorrow and be like:
"wtf?"


wtf?

blunderbuss 01.18.2009 12:14 PM

Quote:

Originally Posted by pbradley
I remember somebody saying they met moshe.

I would remember if they said like "oh, yeah, he's also Steve Shelley"

I've met Moshe. And I've met Steve Shelley. All I'm gonna say is that Moshe seems to know a lot of stuff that Steve Shelley knows, and Steve Shelley seems to know a lot of stuff that Moshe knows. Oh, and there's some stuff that neither of them knows.

Draw your own conculsions.

Moshe 01.18.2009 01:07 PM

mix #3 - massaging the history - ??!!?? is it really called that?


All times are GMT -5. The time now is 04:16 AM.

Powered by vBulletin Version 3.5.4
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.
All content 2006 Sonic Youth